Szingapúrba A380-assal

2012. április elsején az Air France először üzemeltet Airbus 380-as repülőgépet a Párizs, Paris-Charles repülőtér – Szingapúr útvonalon. Ezen első járatot további járatok követi, az Air France 2012. október végéig hetente három járatot indít ebbe a városba.

2012. április elsején az Air France először üzemeltet Airbus 380-as repülőgépet a Párizs, Paris-Charles repülőtér – Szingapúr útvonalon. Ezen első járatot további járatok követi, az Air France 2012. október végéig hetente három járatot indít ebbe a városba.

Szingapúri indulással az Air France heti 38 csatlakozó-járatot kínál a Qantas-szal közösen, öt ausztrál nagyvárosba: Sydneybe, Melbourne-be, Brisbane-be, Perthbe és  Adelaide-be.
2012 nyarán az Air France immár hét célállomás fele üzemeltet Airbus 380-as repülőgépet:
New York JFK repülőterére, Washington DC-be, Los Angeles-be, Montrealba, Johannesburgba, Tokió Narita repülőterére és Szingapúrba.
Az Air France volt az első európai légitársaság, ami 2009-ben üzembe helyezte az óriás utasszállító repülőgépet. 2011 decembere óta az Air France összes A380-as típusú repülőgépét összesen 516 üléssel látták el, négy osztályon megosztva: A „La Premiere” első osztály a főfedélzeten helyezkedik el, és 9 ülést számlál, az „Affaires” business osztály 80 férőhelyével pedig a felső fedélzeten található, csakúgy, mint a 38 üléses  „Premium Voyageur” kiemelt turista osztály. A „Voyageur” turista osztály 449 férőhelye pedig megoszlik a két fedélzet között.
Az A380 a maga kategóriájában a leginkább környezetbarát és legcsendesebb repülőgép. Az óriásgép fedélzetén az Air France innovatív újdonságokkal kedveskedik utasainak: az egyes repülési szakaszokban más-más fényhatásokat generál, és igazi kikapcsolódásra alkalmas helyeket teremt, legyen szó kortárs képzőművészeti galériáról vagy a két fedélzeten megosztva fellelhető mintegy hat bárról.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.