Innovációs díjat nyert a Lufthansa és a Rimowa e-poggyászcímkéje

A „Jövő utazási élménye” (FTE – Future Travel Experience) címmel Las Vegasban megrendezett légi közlekedési konferencián a Lufthansa és a Rimowa együtt elnyerte a legjobb poggyászkezelő megoldásnak járó díjat az új „Rimowa elektronikus címkével”.

Az évente megrendezett díjprogram az előremutató ötletekért és a légi utasok kényelmét javító kezdeményezésekért jutalmazza a vállalatokat. Az iparági szakértőkből álló zsűri a leginnovatívabb, legambiciózusabb és legsikeresebb kezdeményezéseket és szervezeteket díjazza.

Az első teljes körűen integrált, digitális mobil poggyászkezelő megoldás, a Rimowa elektronikus címke kényelmesebbé, gyorsabbá és biztonságosabbá teszi az utazást. Míg a légi közlekedésben szokásos gyakorlat szerint a repülőtéren manuálisan rögzítik a papírcímkét a csomagokra, a Lufthansa utasai hamarosan otthonról vagy út közben is regisztráltathatják csomagjaikat a Lufthansa alkalmazása és a Rimowa elektronikus címke segítségével. Okostelefonjukról Bluetooth-kapcsolaton keresztül egyetlen kattintással továbbíthatják elektronikus beszállókártyájuk adatait a csomagjukon elhelyezett elektronikus címkére. A poggyász adatai azonnal megjelennek a bőröndbe integrált adatmodulon. Az így regisztrált bőröndöt már csak fel kell helyezni a szállítószalagra a Lufthansa poggyászleadó pultjánál. A légitársaságok közül a Lufthansa biztosítja elsőként utasainak ezt a szolgáltatást.

Az elektronikus adatmodulon ugyanolyan méretben és formátumban jelennek meg a poggyász adatai, mint a jelenlegi papírcímkéken. A fontos adatok védettek a pára, a magas és alacsony hőmérséklet, az ütődés és a rázkódás ellen, és a címke nem téphető le a csomagról.

A Rimowa elektronikus címkét a tesztidőszak lezárása és értékelése után, várhatóan jövő év elején kezdik használni.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.