Gépfestéssel és okos egyenruhával ünnepel az easyJet

Az easyJet első járata 1995. november 10-én indult London-Lutonból Glasgowba. Húsz évvel később, a légitársaság több mint 68 millió utast szállít évente, 137 repülőtérről, 31 országban, összesen 768 útvonalat működtetve, szerte Európában.

Az easyJet bemutatta azt a különleges festésű repülőgépet, melyhez több mint 100 000 utas küldte el az elmúlt húsz évben készített, legkedvesebb nyaralós képét, vagy szelfijét. A mozaikképes repülőgép az easyJet meghatározó szerepét szimbolizálja a légiközlekedésben, amely hozzájárult ahhoz, hogy gyökeresen megváltozzanak az utazási szokások Európában, hiszen az alacsony viteldíjakat, a barátságos kiszolgálást, az élmény teli és megfizethető utazásokat előtérbe helyezve úttörő tevékenységet végzett a légitársaság.

“Húsz évvel ezelőtt az easyJet megváltoztatta Európa utazási szokásait. A magas árazású, állami monopóliumokkal versenybe szállva lehetőséget adtunk egy új generációnak kortól, keresettől és érdeklődési területtől függetlenül, hogy felfedezze Európát! Indulásunk óta több mint 4,7 millió járaton szállítottunk 600 millió utast, a küzdő szellemünk erősebb, mint valaha.” – mondta Carolyn McCall, az easyJet vezérigazgatója.  “A légitársaság első útjára, Lutonból Glasgowba 29 fontért válthattak jegyet az utasok. Ez az összeg 1995-ben megegyezett egy Levi’s 501 farmer árával. Ma, 20 évvel később 75 fontba kerül ugyanaz a farmer, de a Glasgowba induló járatokra már 27,49 fonttól foglalhatnak jegyet az utasok.”

A légitársaság nemcsak a sikeres múltba, de előre is tekint; tesztelésre bocsájtja legújabb fejlesztését, a légiutas-kísérő személyzet, és a mérnökök számára kifejlesztett „okos” egyenruhát.  A hordható technológia egyszerűbbé teszi a kommunikációt és biztonságosabbá a munkavégzést.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.