Emirates: növekedés és fejlesztések

Az Emirates 2016-ban is tovább gyarapította légiflottáját és desztinációinak hálózatát, valamint számos újítást vezetett be utasai számára.

Az Emirates 36 új repülőgéppel, 20 A380-assal és 16 B777-300ER-essel bővítette flottáját, 29 idősebb gépet pedig nyugdíjazott. A légitársaság jelenleg 255 repülőgépet üzemeltet, amelyek átlagéletkora 5 év.

Áprilisban az Emirates két további A380-ast rendelt, ezzel 142-re növelve a géptípus rendeléseinek számát, így továbbra is ő üzemelteti a legtöbbet ebből a géptípusból. Mi ötbb. novemberben az Emirates vált az egyetlen légitársasággá, amelynek flottája kizárólag Airbus 380-as és Boeing 777-es gépekből áll.

Az Emirates tavaly hét új személyszállítási (Cebu és Clark a Fülöp-szigeteken, Yinchuan és Csengcsou Kínában, Rangun Mianmarban, Hanoi Vietnámban, Fort Lauderdale) és egy cargó célállomást (Phnompen Kambodzsában) vezetett be, így globális hálózatban már 154 úti cél található.

Az Emirates 8 új úti céllal 44-re bővítette A380-as hálózatát is. Ma a világ leghosszabb A380-as szolgáltatását működteti Dubaj és Auckland között, és a világ legrövidebb A380-as szolgáltatását Dohába. Az év során az Emirates további két desztinációra, Chicago-ba és Ammanba is egyszeri A380-as szolgáltatást indított.

 

Fejlesztések a fedélzeten és a földön

Az Emirates idén mutatta be továbbfejlesztett Boeing 777-es Business osztályú ülését, amely a 72 inch (kb. 183 cm) hosszú és teljesen vízszintes helyzetbe dönthető, továbbá személyes minibár és az iparág egyik legnagyobb, 23 inches (kb. 58 cm képátlójú), a mobiltelefonok streamelésére is alkalmas képernyő áll az utasok rendelkezésére.

Az Emirates folytatta a fedélzeti szórakoztató rendszerének (IFE) fejlesztését is, és 2016-ban több mint 8,8 millió utas csatlakozott a fedélzeti wifihez, több mint 400 ezer telefonhívás zajlott repülés közben, és az utasok 1,7 millió sms-t küldtek.

A First osztály újításai közé tartozott a világ első olyan – légitársaság számára tervezett – ruházata, amely hidratálja a bőrt a repülőút alatt.

A szezonális és regionális ízekre fókuszálva az Emirates új, japán menüsort vezetett be a First és Business osztály utasai számára, az ünnepi időszakban pedig speciális ételsort kínáltak minden osztályon.

Az Economy osztályon az Emirates bevezette a világ első interaktív fedélzeti kényelmi csomagját, amely a kiterjesztett valóság koncepcióját alkalmazva magával ragadó tartalmat nyújt mobil eszközökön.

Az Emirates idén fejezte be a Dubaji Nemzetközi Repülőtér B szatelitjében található Business Class lounge 11 millió dolláros felújítását, és átadta a fokvárosi lounge-ot. Fontos újítás volt még, hogy meghosszabbította a becsekkolási időt 24 óráról 48 órára.

A hűségprogramok sikerére építve a légitársaság törzsutas programja, az Emirates Skywards mérföldkőhöz érkezett: 16 millióra nőtt a tagok száma, és elindult a Cash+Miles. Az innovatív programban a repülőutak után járó jóváírás egyszerre történhet pénzben és Skywards mérföldekben, az új fejlesztés továbbá kedvezőbb árú repülőjegyek vásárlását is lehetővé teszi, valamint a jóváírási rendszer bármelyik osztályon érvényesíthető. A légitársaság felújította vállalati törzsutas programját, az Emirates Business Rewards-ot is.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.