Elismerés a fenntarhatóságért a Lufthansa Csoportnak

A Lufthansa, a Swiss és az Austrian Airlines arany minősítést szerzett a Focus Magazine „Tiszta lelkiismerettel” című felelős vállalatirányítási vizsgálatában.

A német fogyasztók a Lufthansát, a Swisst és az Austrian Airlinest tartják Németország három legfenntarthatóbb légitársaságának. Ez a Focus Money gazdasági magazin, a Deutschland Test és a ServiceValue elemzőcég „Mit gutem Gewissen” (Tiszta lelkiismerettel) címmel végrehajtott reprezentatív felméréséből derült ki. A megkérdezettek szerint a Lufthansa a legmagasabb felelősségi szinttel rendelkező márka a „Légitársaságok” kategóriában. A Lufthansa mellett a csoport légitársaságai közül a 2. helyezett Swiss és a 3. helyezett Austrian Airlines kapott még arany minősítést az ökológia, a gazdaság és a társadalmi problémák megoldása terén tanúsított kiemelten felelős viselkedéséért.

A Lufthansa Csoport elkötelezetten dolgozik azért, hogy a lehető legnagyobb mértékben csökkentse az utas- és áruszállítás környezetterhelését. A Lufthansa Csoport utasszállító flottája 2014-ben átlagosan mindössze 3,84 liter kerozint használt fel egy utas 100 kilométerre történő eljuttatásához (2013: 3,91 l/100 utaskilométer). Ezzel az eredménnyel a korábbiakhoz hasonló módon a Lufthansa Csoportnak ebben az évben is sikerült teljesítenie az évi 1,5 százalékos hatékonyságjavulást előíró ambiciózus ágazati célt. A hatékony üzemanyag-gazdálkodású repülőgépek beszerzésére előirányzott több milliárd euró a Lufthansa várakozásai szerint a fékezéshez kapcsolódó üzemanyag-fogyasztást is mérsékelni fogja. Emellett a csoport sok éve aktívan dolgozik a zajvédelem tökéletesítésén. Legújabb fejlesztése, a Lufthansa A320-as repülőgépcsalád kis zajkibocsátású örvénykeltőinek felszerelése jelentősen csökkentette a repülőterek közelében élőket terhelő zajszennyezést.

A „Tiszta lelkiismerettel” című felmérés a fogyasztók körében lebonyolított legkiterjedtebb márka-fenntarthatósági vizsgálat. A felmérés készítői 500 fogyasztó véleményét kérték ki 56 iparág 1000 márkájáról, és összesen 33 tanulmányt készítettek a társadalmi, ökológiai és gazdasági felelősség témakörében.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.