Beszállókártyák Messengeren az Air France-tól

A francia légitársaság új szolgáltatásának segítségével az utasok beszállókártyájukhoz immár a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak.

2016-ban a KLM volt az első légitársaság, amely Facebook Messengeren keresztül is felajánlotta a beszállókártyát, most az Air France is követi holland társát. A légitársaság szerint ugyanis fontos, hogy ott legyenek jelen, ahol ügyfeleik is szabadidejüket töltik. És a tapasztalatok alapján az utasok nyitottabbak a Messengeren, és szívesebben osztják meg problémáikat.

„Figyelembe véve a közösségi média trendeket, szeretnénk alkalmazkodni utasaink mobilitásához. Amennyiben utasaink kérik, a Facebook Messengeren keresztül hamarosan emlékeztetőket is kaphatnak a becsekkoláshoz, illetve hozzáférhetnek utazási okmányaikhoz.”- nyilatkozta Reisz Anna, az Air France KLM regionális marketing vezetője.

Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki az airfrance.huoldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül jusson hozzá beszállókártyájához. A francia légitársaságnak több mint 6,5 millió követője van a Facebookon, és hetente 23 ezren említik az Air France-ot ezen a felületen. Az ügyfelek kérdéseit 95 ügyfélszolgálati alkalmazott válaszolja meg a hét összes napján, 9 különböző nyelven: angol, német, spanyol, portugál, olasz, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául. De a Facebook mellett az Air France utasai Twitteren, Wechaten, Instagramon és CacaoTalkon is kapcsolatba léphetnek a légitársasággal.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.