A KLM megjósolja következő utazásunk

A KLM számos sikeres közösségi média kampányt – úgymint a KLM Surprise, KLM Tile & Inspire és a KLM Meet & Seat – követően most egy újabb lépést tesz előre, és egy teljesen megújult változattal jelentkezik: új arculattal, új közösségi jellemzőkkel, okosabb és sokkal több világméretű eseménnyel.

A KLM számos sikeres közösségi média kampányt – úgymint a KLM Surprise, KLM Tile & Inspire és a KLM Meet & Seat – követően most egy újabb lépést tesz előre, és egy teljesen megújult változattal jelentkezik: új arculattal, új közösségi jellemzőkkel, okosabb és sokkal több világméretű eseménnyel.



Miután idén áprilisban 12 országban (Egyesült Államok, Anglia, Írország, India, Malajzia, Szingapúr, Fülöp-szigetek, Norvégia, Svédország, Dánia, Finnország és Olaszország) bevezette Travel Predictions rendszerét,  a KLM  egy átfogó kampány keretében 11 további országban Brazília, Kanada, Dél-Afrika, Ecuador, Panama, Peru, Svájc, Lengyelország, Magyarország, Csehország és Románia) készül ezen alkalmazását megnyitni.
A KLM Travel Predictions igen egyszerűen működik: az utas Facebook bejegyzéseinek, illetve történeti visszatekintéseinek átvizsgálásával a KLM az eddigieknél célzottabban képes számára olyan célállomást javasolni, amire az utas eddig nem is gondolt, így a légitársaság teljes mértékben az utas érdeklődési körén és személyes információin alapuló egyedi és személyre szabott utazási lehetőséget kínál fel.
Ezek az előrejelzések ezernyi, a világ több száz helyszínén lezajló események alapján kerülnek meghatározásra.
A KLM Travel Predictions rendszer a www.travelpredictions.com oldalon érhető el, ahol a felhasználók olyan programokat találhatnak, amelyekre talán maguk sem gondoltak, az extrém sportoktól a jazz-fesztiválokig.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.