Nagy érdeklődés az Égi borospincék iránt

14 légitársaság közel 40 bora verseng négy kategóriában a legjobb Égi Borospince (Cellars in the Sky Hungary) díj elnyerése érdekében. A Business Traveller Hungary, az üzleti utazók egyedüli hazai magazinja  szerkesztőségének szervezésében immár másodszor megrendezett versengéshez a szakmai segítséget a Borigo magazin biztosítja, akikkel együtt kóstolják a borokat november 15-én és közösen adják át a díjakat a november 21-i gálán.

14 légitársaság közel 40 bora versenyzik négy kategóriában a legjobb Égi Borospince (Cellars in the Sky Hungary) díj elnyerése érdekében. A Business Traveller Hungary, az üzleti utazók egyedüli hazai magazinja  szerkesztőségének szervezésében immár másodszor megrendezett versengéshez a szakmai segítséget a Borigo magazin biztosítja, akikkel együtt kóstolják a borokat november 15-én és közösen adják át a díjakat a november 21-i gálán.

Idén az Aerosvit, az airberlin, az Alitalia, a British Airways, a Brussels Airlines, a Czech Airlines, az easyJet, az El Al, a KLM, a Lufthansa, a Qatar Airways, a TAP, a Tarom és a Wizzair jelentkezett a megmérettetésre, ahol négy kategóriában – turista fehér és vörös, illetve business fehér és vörös – hirdetnek eredményt az ítészek. A zsűri ismét neves borszakértőkből, boros újságírókból és üzleti utazókból áll, akik az ún. 100 pontos rendszerben minősítik a borokat.
Most a legtöbb tétel francia termelőktől érkezett, ám amely légitársaság saját honi piaca is jelentős bortermeléssel bír, helyi bort nevezett. Így a versenyzők között találni cseh, román, német, olasz, izraeli, portugál és magyar bort is, de a zsűri tesztel új-zélandi, ausztrál, chilei és spanyol tételeket is.
Az eredményeket november 21-én, egy ünnepélyes és nagy média-érdeklődéssel kísért gálán hirdetik ki a szervezők.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.