A Szigetközi a világ legjobb termékei között

A brüsszeli székhelyű Monde Selection Nemzetközi Minőségügyi Szervezet független, szakmai zsűrijétől a legmagasabb minősítést, Nagy Aranyérmet kapott Szigetköz vize.

A rangos elismerésben az itthon Szigetközi Friss Vízként, külföldön Panta Aqua the water néven forgalmazott márka szénsavas és szénsavmentes változata egyaránt részesült.

A Mosonmagyaróvár és környékén élő 74 ezer fős lakosság ivóvízét, mely Közép-Európa egyik legnagyobb és legtisztább ivóvízkészletéből, a szigetközi vízbázisból származik, a helyi önkormányzat tulajdonában álló Panta Aqua Zrt. 2011 óta palackozza és forgalmazza.

A víz különlegessége, hogy szűrés, kezelés, tisztítás nélkül, közvetlenül palackozható ivóvíz, mely hasonlóan védett és állandó minőségű vízbázisból származik, mint az ásványvizek. Ám a társaság üzletpolitikájának alapvető célkitűzése, hogy az ivóvizet, mint értéket visszavezesse a köztudatba.

A szigetközi vízbázis 300 – 600 m vastag kavicsgörgeteg részekre települt és a medence-hatás miatt az Alpok tiszta mélységi vizei áramlanak ide, így gyakorlatilag kifogyhatatlannak tekinthető a feketeerdei vízbázis. A 70-100 m mélységű kutakból nagy mennyiségű és minden szempontból kiváló, kezelést nem igénylő tiszta víz nyerhető ki. Az itt található ivóvíz rendkívüli tisztasága, alacsony ásványi anyag tartalma adja meg a lehetőségét a palackozott ivóvíz előállítására is. Ezeket az előnyöket csak nagyon kevés palackozott víz tudja biztosítani szerte a világon.

Az 1961 óta működő Monde Selection minden évben értékeli és díjazza a minőségi termékeket érzékszervi és laboratóriumi vizsgálatok mellett a jogszabályi megfelelés, csomagolás, címkézés, egészség- és környezettudatosság, illetve innováció alapján. Több mint 70 szakértő, köztük Michelin-csillagos séfek, sommelier-ek, a Francia Konyhaművészeti Akadéma tagjai, táplálkozási és egészségügyi szakértők, egyetemi tanárok, vegyészmérnökök vizsgálják és tesztelik a termékeket. A megmérettetés lényege, hogy elismerései révén objektív alapot nyújtson a gyártóknak és forgalmazóknak saját termékeik minőségi helyzetét illetően, illetve segítse a fogyasztókat a minőségi márkák választásában.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.