Tech

Vodafone üzlet nyílt a Budapest Airporton

 |  2014. április 3. csütörtök 13:18
A Vodafone megnyitotta a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér érkezési oldalán az első repülőtéri mobilkommunikációs szaküzletet. Ezzel a Vodafone a magyarországi mobilszolgáltatók közül egyedüliként jelenik meg a repülőtéren.

A Vodafone Airport üzletben a reptéri forgalomhoz igazodva - az átlagos napi 8-12 órás nyitva tartásnál hosszabb időben -, naponta 13 órán át várják az ügyfeleket az idegen nyelveket beszélő munkatársak.

Az év 365 napján nyitva tartó üzletben a Vodafone elsősorban a Magyarországra érkezőknek kínál szolgáltatásokat, feltöltőkártyás csomagokat, de emellett felkészült az esetleg otthon felejtett töltők, fülhallgatók, hálózati átalakítók és egyéb kiegészítők pótlására is. Az üzletben természetesesen a Vodafone Magyarország teljes kínálata elérhető, így előfizetések megkötésére is van lehetőség, illetve az érkezőkre való várás ideje alatt meg lehet ismerkedni a legújabb, legnépszerűbb okostelefonokkal, táblagépekkel.

Sokszor előfordul, hogy valakinek épp az utazás előtti percekben jut az eszébe, hogy elfelejtette befizetni a számláját, vagy nem töltötte fel az egyenlegét. Mivel a Vodafone Airport szaküzletben ez is megoldható, többet a Vodafone ügyfeleinek ez sem lesz probléma, csak át kell sétálniuk a repülőtér érkezési oldalára és ott mindent el tudnak intézni még az utazás előtt.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 225
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél