Szállás

Új szálláshely minősítési rendszer a Velencei-tónál

 |  Forrás: turizmus.com  |   2017. augusztus 31. csütörtök 18:07
Hosszú előkészítő munka után az idei szezonban már védjegyrendszer segíti a vendégek eligazodását a szálláshelyek színvonala tekintetében a gárdonyi TDM szervezet működési területén.

A rendszer megkönnyítheti a potenciális vendégek szállásfoglalási döntésének meghozatalát, a számukra legmegfelelőbb szálláshely kiválasztását. A szempontrendszer lehetővé teszi továbbá TDM-tag szállásaink szolgáltatási minőségének további javítását, a szálláshelyek kategóriákba sorolását. Már létező minősítési rendszereket alapul véve alakították ki a véglegesen elfogadott védjegyrendszert úgy, hogy az a helyi sajátosságokat vegye figyelembe. Éppen ezért alkalmazható a ****-os szállodára vagy a magánszálláshelyekre. Kivételt képeznek a kempingek, amelyeknek minősítése ebbe a rendszerbe nem illeszthető be.

A munka oroszlánrészét a TDM-szervezet elnöksége és egy háromtagú munkacsoport végezte, melyben képviseltették magukat a magánszállásadók is. Elsőként létrehoztak egy szálláshely-minősítő szempontrendszert, amelynek elemei egyértelmű utalások arra, hogy mi az, amiben esetleg javításra szorulna az adott szállásadó szolgáltatása. Esetenként apróbb változtatásokkal még elégedettebbé, vagy akár törzsvendégekké tehetnék a megszálló vendégeket.

A rendszer működtetése során a minősítő bizottság felkereste a TDM tag szállásadókat, és a rendszer pontozásos technikájának segítségével egytől ötig kategóriákba sorolták azokat. Ezáltal a szálláshely jogosulttá vált a megfelelő számú nyári ludat formáló védjegy használatára. A minősítés önként vállalható és díjmentes a szállásadók számára.

A rendszerben elnyert védjegyeket a szálláshely saját portáján is megjelenítheti egy kézműves kerámia tábla formájában, melyet a TDM szervezet biztosít. Az elért minősítés elektronikus formában is megjelenik a velencei-to.hu-n.

Igény esetén, például egy fejlesztés vagy felújítás során újraminősítés is lehetséges, hiszen az eredeti cél az, hogy a rendszer a szolgáltatások minőségének javítását inspirálja.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 13
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél