Közlekedés

Taroltak a szekszárdi borok a SkyCourtban

 |  2013. április 15. hétfő 14:13
Szenzációs sikert arattak a Vida Családi Borbirtok Öregtőkék Kadarkája és merlot borai a repülőtéren azon a különleges promóción, amelyet közösen szervezett a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Vida Borbirtok.

A húsvét előtti utazási szezonra időzített négyhetes akcióban 520 %-kal sikerült növelni a Vida-borok eladását, értékben pedig négyszeres forgalmat sikerült lebonyolítani a terminálon.

A 2 Terminálon az akcióban kétféle Vida-bort, a történelmi magyar fajtának számító és több mint 90 éves tőkéről származó kadarkát és a világszerte termesztett merlot kínáltak az utasoknak mind a SkyCourtban, mind a 2A Terminál indulási oldalán nemrég megnyitott Heinemann Duty Free üzletben.

A négy hétig tartó promóció, amit kifejezetten a húsvét előtti tavaszi utazási szezonhoz időzítettek, beváltotta a hozzáfűzött reményeket: nem kevesebb, mint 520 %-kal több Vida-bort vásároltak az utasok a Heinemann Duty Free SkyCourtban lévő üzletében, a kedvezményekkel együtt pedig értékben négyszeres forgalmat sikerült lebonyolítani. A teljességhez persze az is hozzátartozik, hogy a repülőtér és a Heinemann nem véletlenül választotta az egyik legjobb magyar borászatot partneréül a tavaszi promócióhoz, hiszen a szekszárdi Vida Péter 2011-ben elnyerte a hazai borász szakma egyik legrangosabb díját, „Az év bortermelője” címet.

Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója szerint az akció sikerén felbuzdulva érdemes további akciókat szervezni, hiszen az utasok kifejezetten keresik a jó minőségű, egyedi helyi termékeket és erre az igényre reagálni kell. A repülőtér vezetése úgy döntött, hogy a Heinemann Duty Free-vel közösen a nyári utazási szezonban más magyar termékekkel, pl. tokaji borokkal és más hungaricumok gyártóinak bevonásával folytatják ezt a fajta együttműködést.

A sikeres minőségi magyar borok és hungaricumok reptéri kampánya nem ért véget, hiszen áprilisban a Royal Tokaji Borászat termékeit kóstolhatják és vásárolhatják meg kedvezményesen az utasok. A következő hetekben-hónapokban pedig egyebek mellett a Pick mutatkozik be egy új kereskedelmi akcióval a repülőtér utasai számára és a tervek szerint a Zwack cég is visszatér termékeivel egy nyári promócióval a terminálra.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 60
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél