Közlekedés

Repülés az új generációnak

 |  Forrás: Business Traveller Hungary  |   2017. szeptember 28. csütörtök 14:35
Joon néven vezette be a fiatal utasokat célzó, új légitársaságát az Air France-KLM csoport. Az új utazási élményt kínáló társaság nem csupán egy márkát, hanem egy új szemléletmódot is takar.

A Joon szolgáltatásait az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek szinte az egész életük a digitális technológia körül forog. Az új márkában a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.

A mintegy 140 légiutaskísérővel és az Air France magasan képzett pilótáival bíró légitársaság egyedülálló utazási élményt kínál ügyfeleinek a párizsi Charles de Gaulle repülőtérről hat desztinációra induló Airbus A320 / A321 és Airbus A340 / A350 gépek fedélzetén.

A Joon 2017. december 1-től 39 euróért kínál utakat Barcelonába heti 51-szer, Berlinbe heti 37-szer, Lisszabonba heti 28-szor és Portóba heti 3-szor. Jövő nyártól pedig Brazíliába és a Seychelle-szigetekre juthatunk el igen kedvezményes áron, Fortaleza már 249 eurótól, heti kétszer, Mahé pedig már 299 eurótól, heti háromszor is elérhető lesz a Joon repülőgépeivel.

A business osztályon ingyenes catering, az economy osztályon pedig új fizetési lehetőségek várják az utasokat.

A YouJoonnak köszönhetően a légitársaság utasai saját okostelefonjukon, táblagépükön vagy laptopjukon is hozzáférhetnek a repülés közbeni streaming szolgáltatáshoz, az akkumulátorok lemerülését pedig az USB-töltőpontok segítségével előzhetjük meg.

Az Air France-hoz hasonlóan a vállalat széles körű innovatív partnerhálózattal rendelkezik, legyen szó a LE BHV Marais egyedi Párizsi túráiról, az Airbnb Experiences autentikus vendáglátóiról vagy a Waynabox által szervezett különleges utazásokról.

A sportosan elegáns egyenruháknak köszönhetően a Joon 140 légiutaskísérője a társaság úttörő szellemiségét tükrözi. Az egyenruhák különlegessége, hogy környezetbarát textilből, történetesen újrahasznosított műanyagpalackokból készültek.

A SkyLights-szal együttműködésben az AlloSky Virtual Reality Headset a nagy távolságú járatok Business osztályán lesz elérhető. Az új generációs headset – amely minden üléshez egyénileg csatlakoztatható – számos innovációt kínál, beleértve a nagy felbontású képernyőt és a dioptria korrekciót.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 1
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél