Közlekedés

Chatbotos foglalás a KLM-nél

 |  Forrás: Business Traveller Hungary  |   2017. szeptember 28. csütörtök 12:52
A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek.

 

Így az utazni vágyók a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.

A BB önfejlesztő és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos, professzionális és tapasztalt. A BB-t 250 KLM-es munkatárs segíti, így amennyiben elakad, és nem tud további választ adni az ügyfeleknek, átirányítja őket egy ügyfélszolgálatoshoz. A BB szolgáltatási portfóliója hamarosan bővül – beleértve a hangot is –, és egyre több digitális csatornával lesz kompatibilis.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 0
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél