Hírek

Utazzon szervezetten! – kampányt indított a MUISZ

 |  Forrás: Business Traveller Hungary  |   2017. március 29. szerda 11:58
Az Utazás kiállítással egy időben vette kezdetét a Magyar Utazási Irodák Szövetségének intenzív nagyközönségi kampánya, amely arra hívja fel a figyelmet, mi minden szól a szervezett utazás mellett.

A kampány két szálon fut majd. Az egyik a tényekre szorítkozik, és az észérveket sorakoztatja fel a kommunikációban. Olyan szempontokat, amelyek felértékelődtek a mai világban - ilyen például a biztonság kérdése. Korábban a biztonság azt jelentette, hogy aki irodánál foglalt, annak garantáltan volt szállása és repülőjegye, illetve, ha nem teljesült egy adott szolgáltatás a megrendelésnek megfelelően, akkor az iroda intézkedett az utas helyett. Mára azonban a geopolitikai helyzet révén sokkal erősebbé vált a biztonság kérdése, az utasok az irodáktól várják a javaslatokat arra vonatkozóan is, hogy mikor és hova szabad utazni.

Az előnyökhöz tartozik még, hogy az iroda időt és utánajárást takarít meg az utasnak. Mivel nála halmozódik fel a szaktudás és az információk sokasága, professzionális módon valósíthatja meg az elképzelt utazást. Akkor is érdemes irodához fordulni, ha valakinek egyszerűen nincs ideje a szervezésre, vagy ha olyan úti célról van szó, amelynek a szokásai nagyon idegenek tőlünk, vagy csak egyszerűen más betűkkel írnak az adott országban.

A kampányban olyan tényekre is felhívják a figyelmet, amelyeket a laikusok nem feltétlenül tudnak, például, hogy az utaztatók csak kaució ellenében válnak jogosulttá az utazásszervezésre.

A kommunikáció másik szála az érdekességeket gyűjti majd össze. Olyanokat, mint például 10 dolog, amit nem tudott egy utazási iroda kulisszatitkaiból, melyek a világ legrégebbi utazási irodái, vagy mennyi az utasok átlagéletkora. Kitérnek rá, a digitalizáció miként befolyásolta az utaztatók életét, de előkerül rengeteg egyéb kuriózum is.

A kampányhoz igénybe veszik majd a MUISZ saját felületeit, weboldalát és Facebook-oldalát, de szeretnének népszerű és olvasott, elsősorban női olvasóközönséget vonzó online felületeken is megjelenni. A célcsoport kifejezetten a 30–55 év közötti nők, hiszen számos felmérés bizonyítja, hogy nekik van a legnagyobb hatásuk egy-egy utazási döntés meghozatalára. Ugyanakkor azt remélik, a közösségi médián keresztül a fiatalabb közönséghez is eljut majd az üzenet. A hatékonyság érdekében népszerű és innovatív eszközöket is bevonnak, ezek kidolgozása még folyamatban van.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 36
Aktuális szám 2017/2

A Business Traveller Hungary nyári számának tartalmából

Business Traveller Hungary hírlevél